Guard Down

**** The Next Day / Sunday, June 18th 2023 ****

Micheal's POV

I let my guard down one time, one fucking time, and everything comes crashing down.

Took my eye off the ball for just one minute and I lost sight of the long-term game.

When yuh inna war, dat ah di worst thing yuh coulda eva mek happen.

All wid weh mi already know, mi still mek dem man yah get ahead ah mi.

How mi coulda know who mi ah deal wid...and still let dis shit happen bredda?

If anything happen to har, aguh be my fault.

Only one person mi can blame if dem hurt mi baby.

"Micheal! Micheal! Can you hear me?"

Ms. Marcia's voice pulls me back from my thoughts.

"If yuh get too deep inna yuh head...yuh aguh miss out pon all ah di details" she warns me, placing a cup of tea in front of me on the coffee table.

Once I got news from my own mother yesterday, that she had arrived at the house and Noelle was nowhere to be found, Ms. Marcia and I have been in panic mode ever since.

If someone felt bold enough to kidnap my pregnant baby mother, then dem haffi be ah mad bloodclaat somebody.

Anybody wid dem chest dat high, anuh somebody wid any kind of conscience, which meant Noelle would be in a lot of danger.

The worst part was that I didn't even know the first place to start.

And the more time I spent locked up in my head, meant the more time wasted, and the more time they had to hurt her and the babies.

If anything happen to har, aguh be my fault.

"Let's retrace your steps, because this doesn't seem like it came out of nowhere" Ms. Marcia says, finding a seat next to Dwayne.

This is far from out of nowhere...mi positive dis haffi do wid di Rambo situation.

Juss ah struggle fi piece it together.

Plus di pussy dem not even reach out yet bout no ransom or nutt'n so mi juss ah sidung like a fucking mad man an ah wait.

"Mi nuh fool enuh Micheal, mi know wah kinda work yuh inna...is there anybody who yuh ketch up inna problem wid recently"

Marcia not even know seh she involved inna dis shit too enuh.

Lady decide fi breed fi ah gunman and now him duppy ah haunt di whole ah wi.

Him and him bredda...

She takes notice of my silence before she goes on to speak again.

"Noelle is very similar to me in many ways...she's following in my footsteps when it come to you"

Shaking her head in disbelief, as she sucks in air through her teeth.

"Mi nuh know if yuh know dis but Noelle fada was a don inna Portmore wid him bredda....way way back before Opal did even think bout yuh" she says in a whispered tone.

"Damian..or should I say Killa, was a monster, the worst of the worst...."

"And he was set on his intention of making an example of out me and Noelle" she choked out, tears running down from her eyes.

"So --- so --- mi did haffi kill him" she manages to blurt out behind her gasps.

She looks around frantically at both me and Dwayne, a look of embarrassment on her face.